Korzystanie z funkcji czatu w aplikacji SmarterMail

Użytkownicy, których skrzynki pocztowe zostały utworzone w obrębie tej samej domeny pocztowej, mogą komunikować się ze sobą za pomocą funkcji Czat dostępnej w Webmailu (SmarterMail).
 
Zalogować się do Poczty Webio.
 


W menu umieszczonym w lewej części ekranu kliknąć na zakładkę Czat (3 ikona od góry).
 
 
W sekcji Czat wybrać użytkownika, obok nazwy widoczny jest jego status. Przy dużej liczbie użytkowników można korzystać z wyszukiwarki. Widok zostanie podzielony jest na 3 sekcje. W prawej części wyświetlają się szczegóły użytkownika oraz przycisk Czat rozpoczynający konwersację. W dolnym oknie, w zakładce Czat widoczna jest historia rozmów. Aby wyświetlić jej przebieg kliknąć dwukrotnie lewym przyciskiem myszy.
 
 
Użytkownik posiada możliwość wyboru statusu czatu, klikając w prawym górnym rogu ekranu na menu statusu:
 
  • Dostępny - możesz odbierać i odpowiadać na wiadomości czatu przez interfejs webmail,
  • Zaraz wracam - jesteś zalogowany do chatu, ale z dala od komputera i nie możesz odpowiedzieć w tej chwili,
  • Zajęty - jesteś zalogowany, ale zajęty i nie możesz odpowiedzieć w tej chwili,
  • Niedostępny - jesteś wylogowany z czatu i nie możesz odbierać wiadomości.
     
 
Aby rozpocząć konwersację kliknąć dwukrotnie na kontakt w lewym panelu. Wyświetli się okno rozmowy, w jego dolnej części wpisać treść wiadomości. W głównej części wyświetlany jest przebieg.
 
 
Odbiorca wiadomości zostanie powiadomiony dźwiękiem o nowej wiadomości. Rozmiar okna rozmowy można dowolnie zmieniać.
 
 
 
  • 0 Klienci ocenili te informacje jako pomocne
Czy ta informacja była pomocna?

Podobne

Błąd "Bad Request HTTP Error 400. The request is badly formed."

Aby poradzić sobie z poniższym błędem należy usunąć z przeglądarki pliki cookies dotyczące domeny...

Konfiguracja klienta pocztowego Mozilla Thunderbird

Po utworzeniu skrzynki pocztowej w Panelu zarządzania kontem hostingowym dostęp do poczty e-mail...

Konfiguracja klienta pocztowego Windows Live Mail

Po utworzeniu skrzynki pocztowej w Panelu zarządzania kontem hostingowym dostęp do skrzynki...

Zmiana pozycji okna podglądu wiadomości w poczcie SmarterMail

Okno podglądu wiadomości w Webmail domyślnie znajduje się w prawej części ekranu. Dla tych z...

Przykład wykorzystania biblioteki Aegis Implicit Mail (AIM) do wysyłania poczty w ASP.NET kanałem SSL

Po uruchomieniu aplikacji Visual Studio kliknąć w górnym menu: File → New project....