Webmail dostępny pod adresem https://poczta.webio.pl oferuje możliwość zablokowania określonych nadawców. W każdej chwili można sprawdzić, które adresy znajdują się na liście zablokowanych i ponownie odblokować.
Po włączeniu opcji wiadomości nie będą docierały do skrzynki pocztowej od zablokowanego adresu e-mail.
Zalogować się do Poczty Webio.
Informacje w tym artykule:
Przejść do skrzynki odbiorczej. Kliknąć na wiadomość, aby wyświetlić jej podgląd. W polu Od: kliknąć na nadawcę i z menu wybrać opcję Zablokuj nadawcę.
System automatycznie utworzył regułę, w wyniku której zablokowany został adres e-mail nadawcy, kliknąć OK.
Przejść do reguły blokującej nadawcę klikając Ustawienia (2 ikona od dołu w głównym menu) → Filtrowanie → Filtrowanie wiadomości. Wybrać regułę i kliknąć Edytuj.
Jest to wewnętrzna reguła tworzona przez SmarterMail i edycji podlega jedynie lista zablokowanych nadawców. Kliknąć Dalej.
W polu tekstowym wykasować adres(y) e-mail. Kliknąć Dalej.
Uaktualniona reguła nie zawiera już usuniętego w poprzednim kroku nadawcy. Kliknąć Zapisz.