Utworzoną rolę należy przypisać dla dodatkowego administratora zgodnie z wpisem: Dodawanie dodatkowych administratorów podczas dodawania nowego lub edycji już istniejącego konta.
Zalogować się do Panelu zarządzania kontem hostingowym.
W sekcji System kliknąć Role dodatkowego administratora.
Kliknąć przycisk Utwórz rolę dodatkowego administratora.
Wykaz sekcji do których można przypisać odpowiednie uprawnienia (Podgląd/Modyfikowanie/Usuwanie):
Konto:
- Przestrzenie,
- Dodatki,
- Dodatkowi administratorzy,
- Dziennik zdarzeń,
- Zaplanowane zadania,
- Uruchomione zadania.
Raporty:
- Raport przestrzeni dyskowej,
- Raport transferu.
Miejsce domowe przestrzeni:
- Domeny,
- Konta FTP,
- Menadżer plików,
- Instalator aplikacji,
- Zaplanowane zadania,
- Dodatkowi administratorzy.
Hosting:
- Witryny,
- Adresy IP,
- Udostępnione foldery SSL,
- Statystyki witryn,
- Galeria aplikacji Microsoft Web App.
Poczta:
- Konto,
- Przekierowania poczty,
- Grupy,
- Listy,
- Domeny.
Bazy danych:
- SQL Server 2012,
- MySQL 5.0,
- ODBC DSNs.
Nadanie uprawnień dla roli Przestrzenie w sekcji Konto jest konieczne do nadawania uprawnień w sekcji Miejsce domowe przestrzeni (tj. Domeny, Konta FTP, Menadżer plików, itd.).
Wprowadzić nazwę roli.
W poszczególnych sekcjach zaznaczyć wybrane uprawnienia dla dodatkowego administratora (na podstawie poniższego wpisu bazy wiedzy użytkownik będzie miał uprawnienia m.in. do modyfikacji, usuwania domen i witryn, Menadżera plików, Galerii aplikacji Microsoft Web App).
Kliknąć przycisk Dodaj w celu utworzenia roli.
Dodana rola wyświetli się na liście, edycja możliwa jest po kliknięciu w nazwę.
Link Kopiuj umożliwia powielenie roli z tymi samymi uprawnieniami.