Jeśli nie odnaleźli Państwo odpowiedzi na nurtujące pytania lub rozwiązania problemu w naszej Bazie wiedzy oraz na stronie internetowej webio.pl prosimy o przesłanie zgłoszenia. System zgłoszeń jest dostępny przez 24 godziny 7 dni w tygodniu, a wysłanie zgłoszenia nie wymaga posiadania konta na webio.pl.
Aby wysłać zgłoszenie należy:
Przejść na stronę systemu zgłoszeń https://pomoc.webio.pl, a następnie kliknąć w ikonę Zgłoszenia.
Kliknąć przycisk Wyślij zgłoszenie.
Wybrać dział najlepiej odpowiadający zgłoszeniu:
- Dział wsparcia technicznego,
- Dział płatności,
- Dział zamówień,
kliknąć Kontynuuj.
Formularz nowego zgłoszenia składa się z następujących pól:
- Nazwa wyświetlana* - imię i nazwisko lub nazwa firmy, pole wymagane,
- Adres e-mail* - adres e-mail, na które zostało zarejestrowane konto w Systemie zamówień, ta informacja jest szczególnie pomocna dla pracowników systemu zgłoszeń podczas realizacji zgłoszenia. Jeżeli użytkownik nie zna adresu e-mail powiązanego z kontem alternatywnie może wpisać swój adres e-mail, na który zostanie wysłana odpowiedź, pole wymagane,
- Potwierdzenie adresu e-mail* - wpisać ponownie adres e-mail, pole wymagane,
- Nazwa konta w Webio - nazwa (użytkownika) konta w Panelu zarządzania kontem hostingowym, ta informacja jest szczególnie pomocna dla pracowników systemu zgłoszeń podczas realizacji zgłoszenia, pole opcjonalne,
- Adres witryny, której dotyczy zgłoszenie - wprowadzić adres witryny, pole opcjonalne,
- Temat* - temat zgłoszenia, pole wymagane,
- Treść zgłoszenia* - w tym polu staramy się jak najdokładniej opisać problem/zapytanie. Dobrą praktyką jest podanie treści błędu lub komunikatu oraz w jakich okolicznościach on wystąpił, pole wymagane,
- Załączniki - pola umożliwiające dodanie 3 załączników. Można załączyć plik z logiem, zrzut ekranu z błędem lub komunikatem np. z Panelu zarządzania kontem hostingowym, Systemu zamówień Webio czy bezpośrednio z witryny. Należy pamiętać, że niektóre błędy występują w różnych okolicznościach i czasami trudno je wywołać ponownie, dlatego też zrzut ekranu okazuje się bardzo pomocny.
Uzupełnienie wszystkich pól oraz precyzyjne opisanie problemu/zapytania wraz z załączonymi zrzutami ekranu może mieć wpływ na skrócenie czasu odpowiedzi na zgłoszenie. Dość istotną kwestią jest tutaj również zachowanie ciągłości korespondencji e-mail, jeżeli będzie wymagany ponowny kontakt w sprawie tego samego zgłoszenia.
Podczas uzupełniania treści w polach Temat oraz Treść wiadomości, w prawej części ekranu zostaną automatycznie dopasowane i wyświetlone Pomocne wpisy w bazie wiedzy mogące pomóc rozwiązać problem bez konieczności wysyłania zgłoszenia.
Jeśli wszystkie pola zostały uzupełnione, kliknąć Wyślij zgłoszenie. System wyświetli podsumowanie wraz z informacją o jego pomyślnym wysłaniu.
Odpowiedź na zgłoszenie otrzymają Państwo na adres e-mail podany w formularzu.
Czas odpowiedzi uzależniony jest głównie od ilości aktualnie obsługiwanych zgłoszeń oraz od złożoności problemu/zapytania. Zawsze dokładamy starań, aby rozwiązać problem w możliwie najszybszym czasie, dlatego prosimy o cierpliwość.