Nie działa witryna

Niedziałanie witryny może być związane z zawieszeniem się aplikacji klienta. Najprostszym sposobem rozwiązania tego problemu jest przejście do właściwości witryny i odświeżenie jej pracy.
 
 
 
W oknie Przestrzenie użytkownika kliknąć Witryny.
 
 
Kliknąć w nazwę witryny, aby przejść do jej Właściwości.
 
 
W prawym górnym rogu okna, przy Statusie pracy witryny kliknąć ikonę dwóch strzałek.
 
 
Praca witryny zostanie odświeżona. Sprawdzić działanie witryny w przeglądarce.
  • 1 Klienci ocenili te informacje jako pomocne
Czy ta informacja była pomocna?

Podobne

Znak kropki w adresie URL

Użycie znaku kropki '.' w adresie URL jest automatycznie odrzucane przez Serwer IIS, dlatego...

Niedostępność witryny po zmianie adresu IP ze współdzielonego na dedykowany

Jeśli witryna po przełączeniu na dedykowany adres IP nie wyświetla się, należy wykonać poniższe...

Nie dochodzą wiadomości od niektórych nadawców

Sprawdzić czy adres e-mail nadawcy znajduje się na liście zablokowanych: Blokowanie i...

Problemy z wyświetleniem witryny i polecenie tracert (traceroute)

W przypadku zgłoszeń dotyczących długiego oczekiwania na załadowanie witryny lub problemów...

ESET Smart Security i problem z działaniem usługi webmail (poczta.webio.pl)

Automatyczne filtrowanie SSL w oprogramowaniu ESET i w konsekwencji dodanie certyfikatu...