Klienci Webio w każdej chwili mogą zrezygnować z konta hostingowego. Formularz rezygnacji dostępny jest po zalogowaniu się w Systemie Zamówień Webio.
Jeśli System Zamówień wygenerował już proformę za przedłużenie usługi, a klient zrezygnuje z konta faktura proforma zostaje automatycznie anulowana.
Na webio.pl kliknąć Moje konto → Moje usługi.
Zalogować się w Systemie zamówień Webio.
Przejść do szczegółów usługi klikając w nazwę planu.
W menu Akcje kliknąć Zażądaj usunięcia.
Podać powód rezygnacji oraz wybrać kiedy usługa ma zostać usunięta:
- W ciągu doby po rozpatrzeniu wniosku - po wyborze tej opcji usługa zostanie usunięta w ciągu 24 godzin, natomiast zarządzanie nią jest możliwe do najbliższej godziny 14.30. Jeśli przykładowo klient zażąda usunięcia usługi o godz. 14.00 to będzie mógł nią zarządzać do godz.14.30.
- Po zakończeniu okresu rozliczeniowego - usługa zostanie usunięta dopiero po zakończeniu wspomnianego okresu (data zakończenia okresu rozliczeniowego widoczna jest po przejściu do 'Moich usług'.
Jeśli do konta przypisana jest aktywna domena, wyświetli się dodatkowa opcja Potwierdzam, że nie chcę odnawiać tej domeny, której zaznaczenie jest równoznaczne rezygnacji z odnowienia (domena przestaje być aktywna od daty wygaśnięcia).
Jeśli System Zamówień wygenerował już proformę za odnowienie domeny, a klient zrezygnuje z kontynuacji usługi faktura proforma zostaje automatycznie anulowana.
Kliknąć przycisk Zażądaj usunięcia.
Przyjęcie zgłoszenia rezygnacji z usługi zostanie potwierdzone przez system poniższym komunikatem.