ESET Smart Security i problem z działaniem usługi webmail (poczta.webio.pl)

Automatyczne filtrowanie SSL w oprogramowaniu ESET i w konsekwencji dodanie certyfikatu *.webio.pl do blokowanych może być przyczyną niewłaściwego ładowania się stron webmaila dostępnego pod adresem poczta.webio.pl.
 
 
Otworzyć ESET Smart Security. Przejść do sekcji Ustawienia, a następnie kliknąć Ustawienia zaawansowane.
 
 
W menu ustawień zaawansowanych wybrać STRONY INTERNETOWE I POCZTA E-MAIL.
 

Kliknąć SSL/TLS, a następnie przy pozycji Lista znanych certyfikatów opcję Edytuj.
 
 
Sprawdzić czy przy certyfikacie *.webio.pl w kolumnie Dostęp jest informacja o zablokowaniu, kliknąć Edytuj w celu zmiany ustawienia Czynność dostępu na Zezwól. Zatwierdzić zmianę ustawień klikając kolejno w trzech oknach przycisk OK.
 
  • 0 Klienci ocenili te informacje jako pomocne
Czy ta informacja była pomocna?

Podobne

Znak kropki w adresie URL

Użycie znaku kropki '.' w adresie URL jest automatycznie odrzucane przez Serwer IIS, dlatego...

Niedostępność witryny po zmianie adresu IP ze współdzielonego na dedykowany

Jeśli witryna po przełączeniu na dedykowany adres IP nie wyświetla się, należy wykonać poniższe...

Nie dochodzą wiadomości od niektórych nadawców

Sprawdzić czy adres e-mail nadawcy znajduje się na liście zablokowanych: Blokowanie i...

Problemy z wyświetleniem witryny i polecenie tracert (traceroute)

W przypadku zgłoszeń dotyczących długiego oczekiwania na załadowanie witryny lub problemów...

Nie działa witryna

Niedziałanie witryny może być związane z zawieszeniem się aplikacji klienta. Najprostszym...