Konta dodatkowych administratorów mogą być przydatne w sytuacji, gdy konto hostingowe będzie zarządzane przez kilku użytkowników. Nie ma ograniczenia dla ilości kont.
Zalogować się do Panelu zarządzania kontem hostingowym.
W sekcji System kliknąć Dodatkowi administratorzy
Kliknąć przycisk Utwórz konto dodatkowego administratora.
Uzupełnić wymagane pola:
- Nazwa użytkownika,
- Hasło,
- Imię,
- Nazwisko,
- E-mail (w przypadku utraty hasła adres tej skrzynki zostanie wykorzystany do zresetowania hasła).
Dodatkowy administrator bez przypisanej roli posiada pełne uprawnienia z wyjątkiem dodawania/usuwania kont i ról dodatkowych administratorów. W celu nadania wybranych uprawnień do poszczególnych sekcji Panelu zarządzania kontem hostingowym należy zapoznać się z wpisem Role dodatkowego administratora.
Konto dodatkowego administratora może być także kontem testowym (zaznaczyć checkbox Konto testowe), które w głównej mierze posiada możliwość przeglądania poszczególnych opcji w panelu zarządzania kontem hostingowym (operacje związane z modyfikacją lub kasowaniem są wyłączone).
Zatwierdzić przyciskiem Dodaj.
Dodany użytkownik wyświetli się na liście administratorów.
Włączenie dwupoziomowego uwierzytelniania, edycja lub usunięcie dodatkowego administratora możliwa jest z poziomu formularza edycji konta, do którego należy przejść po kliknięciu w jego nazwę na liście dodatkowych administratorów.