W związku z wielokrotnym odrzucaniem wiadomości klientów Webio, zmuszeni byliśmy przygotować tego typu wpis w naszej bazie wiedzy, ponieważ jakakolwiek próba porozumienia się z zespołem administracyjnym serwerów z grupy Ringier Axel Springer Polska kończyła się zdawkowymi odpowiedziami w większości przypadków nie mających nic wspólnego z problemem.
W przypadku otrzymania zwrotki wiadomości z serwerów pocztowych Onet z komunikatem:
Zdalny serwer pocztowy zwrócił: '601 Attempted to send the message to the following IPs: 213.180.147.146'
Bardzo prosimy o kontakt z dwoma poniższymi adresami:
Podając w treści wiadomości:
Bardzo proszę o wyjaśnienie dlaczego moja wiadomość wysłana z adresu e-mail:............... na adres email: ............... w dniu ............... o godz. ............... została zablokowana.
Dodatkowo sugerujemy, aby powyższą wiadomość wysłać ze skrzynki poza Webio.