Dwupoziomowe zabezpieczenia podczas logowania

System zamówień Webio (webio.pl) można dodatkowo zabezpieczyć podczas logowania użytkownika. Po włączeniu i skonfigurowaniu zabezpieczenia, przy każdej próbie logowania wystąpi dodatkowe pytanie o kod zabezpieczający, który należy przepisać z urządzenia mobilnego. Do poniższego wpisu wykorzystano urządzenie z systemem Android.
 
Zabezpieczenie można również włączyć w Panelu zarządzania kontem hostingowym.
 
 
 
Przed włączeniem dwupoziomowego zabezpieczenia w urządzeniu mobilnym w zależności od systemu należy zainstalować aplikacje:
 
 
 
 
Na webio.pl kliknąć Moje konto  Zaloguj się.
 
 
Zalogować się w Systemie zamówień Webio.
 
 
W menu konta z rozwijanej listy wybrać Ustawienia zabezpieczeń.
 
 
Zapoznać się z informacją o sposobie działania zabezpieczenia, wybrać Kliknij tutaj aby włączyć.
 
 
Kliknąć przycisk Rozpocznij.

 
 
W kolejnym kroku należy zeskanować kod QR widoczny na ekranie monitora. Zanim to jednak nastąpi przejść do urządzenia mobilnego, aby rozpocząć konfigurację aplikacji.


 
W Google Authenticator wybrać Rozpocznij konfigurację.

 
Następnie Skanuj kod kreskowy. Teraz należy zeskanować kod QR. Po tej czynności, w systemie zamówień Webio, kliknąć Potwierdź.

 
Na wpisanie kodu jest 15 sekund, po jego upływie zostanie wygenerowany nowy.

 
Wprowadzić kod i kliknąć Potwierdź.

 
Jeśli klucz został zweryfikowany pomyślnie konfiguracja zabezpieczenia jest zakończona. Dodatkowo system generuje zapasowy kod, którego należy zapisać i użyć w razie utraty lub niedostępności urządzenia.

 
Podczas następnego logowania wprowadzić nazwę użytkownika oraz hasło, kliknąć Zaloguj się.
 
 
Wygenerowany kod w Google Authenticator
 
 
wpisać w polu hasło drugiego poziomu.
 

 
 
 
 
W zakładce Zabezpieczenia kliknąć na czerwony przycisk Kliknij tutaj aby wyłączyć

 
Wprowadzić hasło do Systemu zamówień Webio, a następnie kliknąć Wyłącz dwupoziomowe zabezpieczenie.


 
Zabezpieczenie zostało wyłączone.

 
 
  • 89 Klienci ocenili te informacje jako pomocne
Czy ta informacja była pomocna?

Podobne

Rezygnacja z konta hostingowego

Klienci Webio w każdej chwili mogą zrezygnować z konta hostingowego. Formularz rezygnacji...

Zmiana hasła do Panelu zarządzania kontem hostingowym

W przypadku utraty hasła do Panelu zarządzania kontem hostingowym istnieje możliwość nadania...

Zmiana planu hostingowego

Zmianę planu hostingowego klient może przeprowadzić samodzielnie, o ile nie została wygenerowana...

Rejestracja domeny

Na webio.pl kliknąć Kup domenę.     Wpisać nazwę domeny. Poniżej formularza...

Zmiana serwerów DNS

Klienci nie posiadający konta hostingowego w Webio mogą zarządzać poszczególnymi rekordami...