W przypadku utraty hasła do Panelu zarządzania kontem hostingowym istnieje możliwość nadania nowego z poziomu Systemu Zamówień Webio.
System zamówień Webio i Panel zarządzania są całkowicie oddzielnymi systemami. Zmiana hasła do Panelu zarządzania kontem hostingowym nie powoduje zmiany hasła do Systemu Zamówień.
Na webio.pl kliknąć Moje konto → Moje usługi.
Zalogować się w Systemie zamówień Webio.
Przejść do szczegółów usługi klikając w nazwę planu.
Nazwa użytkownika do Panelu zarządzania kontem hostingowym (panel.webio.pl) znajduje się w zakładce Konto hostingowe. Z menu Akcje wybrać Zmień hasło.
Wprowadzić nowe hasło w obydwu polach formularza, kliknąć przycisk Zapisz zmiany.
Zmianę hasła system potwierdzi poniższym komunikatem.
Przejść do Panelu zarządzania kontem hostingowym i zalogować się.